Arga vakter och fulla gamlingar

Nej nu får jag lite ångest att jag itne skrivit här på 500år, fick även en liten utskällning av Alice igår. Varför ska man ha blogg om man ändå inte skriver i den? Leka bloggdrottning kanske.... nej. Men jag måste ju ta igen den tid som försvunnit. Var va det nu nånstans? Juste Göteborg...

Göteborg resan va jättekul, det var verkligen skönt att komma ifrån storstaden. Till en annan storstad. Men ni förstår vad jag menar. Första kvällen vi kom dit hann vi inte med jättemycket. Vi chekade in på hotellet och åkte fritt-fall hissen upp, den va i glas så man såg ut över stan, till 20:e våningen. Där bytte vi om och sprang ner till Stjärnklart och kollade på andra akten.

Efter började vi bråka med vakten som inte ville släppa in oss backstage fast vi redan sprungit fram och tillbaka där 10ggr. Han trodde han var så jävla cool när han stog där och sa till alla att bara artister och servitriser fick gå in där i sin blå uniform som han såg ut som en köttbulle i. Men när pappas jobbarkompis kom blev det inte kul för vakten. Två 16-åringar vann över honom, haha han skämdes han. Vi sätt där bak, åt mackor och drack cola och hade en väldigt fin utsikt..Måns, fan va vi är barnsliga.

När vi suttit där bestämde sig alla för att gå ner på baren så jag och Bella följde med. Det är fan inge kul att vara inne på nattklubbar, det händer ju fan inget. Det ända som var kul och det va jäääättekul, det va två fulla 50+are som stod och hånglade i ett hörn. Bella och jag var minst sagt inte dem ända som tyckte det va kul, pappa var inte sen med att skratta han heller. Sen ca kl3 gick vi upp till rummet och sov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0