Bamse kram

Nu är jag hemkommen från filmen, den va faktiskt jättebra. Fast kanske inte så bra som alla säger men killen är ju så snygg att det är olagligt, som Bella sa. Jag är väldigt känslig för filmer och grät här tre gånger, det är ett ganska bra betyg faktiskt.

Efter bion gav vi Jack hans fina presenter och han blev mycket glad må ja lova. Sen kom jag på att vi lovat varandra att vi skulle ge jordens största kram i julklapp också. Den kramen slutade med att båda lyfte från marken (inte samtidigt såklart - vi är inga twilight..tyvärr) och min rygg knakade på fler än tre ställen, men det va det  värt.

Jack va väldigt hungrig så vi gick till Mc Donalds och där hälsade jag alla en "God Jul" men fick inte tillbaka ett enda svar, jag blev lite butter men sedan kom Jack på att dom troligtvist inte firar jul, dom va en annan religion. Smart.

Precis när klockan slog 00.00 och julafton va inne gick Bella av bussen, men vi han äta en lussebulle innan och säga god jul. Som tur klev Kim på och jag fick iallafall nån att fira julafton med,. även fast han satt mer hörlurar i och sparkade mig på fötterna. Men sällskap är aldrig fel. Nu har ja precis ätit en skinkmacka, gud va jul är underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0