Första kvällen på lovet

Attans, min kväll började så skönt. Kröp ner i sängen med pjamas redan vid nio-tiden och tänkte fira jullovet med sömn. Men det fick jag tydligen inte, för vid 10 ringer Gustav och frågar vad jag har för mig, han va hemma hos Fredrik på Gärdet med lite killar i 2an och 3an. Jag ringde Bella som var med Maricka, Andrea och Carro, dom ville självklart dra dit. Så det va bara upp ur sängen, på med smink och kläder och springa. En kvart senare va jag redo, vi gick upp dit där hans mamma också var. Men hon tyckte det va okej med folk och dricka där, bara hon fick sova, skön mamma.

Det va då vi 5 + Gustav, Fredrik, Henrik, Petter, Adam, Daniel och Axel där. Jag och Bella fick ännu en förväntning sprucken men den här dök upp efter ett tag, gud så lyckliga vi blev. Vi satt mest och pratade och skrattade, riktig härlig start på lovet. Under timmarna vi va där han jag bli biten av Fredriks katt, nästan bli nedputtad, eller pussad som ja råka säga, på marken från sjunde våningen, utestängd på en iskall balkong och pillad på haha låter helt sjukt, pilla vafan är det liksom? Men jag blev faktiskt pillad på benet, i örat, på kinden och ja överallt fastän jag inte ville.

Hände även lite saker som irriterade Bella, Andrea och mig så vi gick vid 2 fast dom andra stannade. Eller inte Danne, han drog redan tidigare. Intressant fakta, jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0