Julbord

Inte länge var vi ledsna nejnej. När vi kom upp till rummet satte Bella på P3, där va det jordens roligaste program om en ensam märklig kvinna som va jätteglad för att ha fått jobb på ica och dela ut provsmaker. Vi låg och krampade och grät av skratt. Sen va det bara på med kläderna och ner till stjärnklart, men denna gång för att se hela showen. Har inte alls många bilder, Bella har alla, ska be henne att skicka dom sen men här är den ända:



Showen va som vanligt jättebra, jag o Bella satte oss i trappan så vi såg sjukt bra. Efter showen va det dags för julbord. Det var ju faktiskt sista kvällen. Det är nog första och enda gången jag äter julbord klockan 1 på natten, men trevligt va det. Det va en stor godis hylla fullt med godsaker, jag och Bella var ju inte sega med att våldta dom.

Helt plötsligt mitt under "middagen" kommer trollkarlen Stefan Odelberg och Håkan in och gör en mini show. Där va andra gången samma dag jag grät av skratt. Dom är ju så jävla roliga. När klockan var ca 4 kändes det läge att gå tillbaka till rummet. Sa hej då till alla och gick sen hem och sov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0