Julmarknad

Idag vaknade Lin och jag vid 12 tiden av våra mobiler, kanske var bra att inte sova bort hela dagen. Vi var väldigt sega, låg i sängen och tittade på Harry Potter medans vi åt tårta ett långt tag. Men efter sisådär två timmar begav vi oss till djuraffären i fältöversten för att köpa en hov till fiskarna (jag sa ju att hon brydde sig mycket om dom). Alltid när jag är inne i djuraffären kör jag "hitta ormen/skorpionen/tusenfotingen i dom små glasburarna". Lika äckligt varje gång man hittar dom. Tyvärr var mer än hälften sålda, det märkte jag när jag stått där och letat och letat.

Lin ville utöka sitt armband så vi drog ner till Tomas Sabo affären där det va fullt med folk, vi nöjde oss med en broshyr och gick. På väg till skobutiker hittade vi julmarknad i kungsträdgården där vi bara va tvungna att kolla lite. Dom sålde sånna där goda remmar så jag va bara tvungen att gå och knapra på två stycken.


När Lin hade hittat ett par skor hon ville ha så ringde Emelie och ville fika med mig och Joel. 20min efter befann jag mig utanför NK för att sedan gå och sätta mig på Wayne's med dom. Joel pluggar just nu i Schwiech och därför var det extra kul att prata lite. Under dom två timmarna vi var där pratade vi om alla sjuka saker och Emelie fick min hund att låta som ett kylskåp enligt Joel, då är man verkligen jätte dålig på att beskriva nått. Men vi tycker om dig ändå...

Kommentarer
Postat av: Cornelia

VA?! REMMAR?!

2008-12-22 @ 00:48:55
URL: http://absolutcornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0