Lussebullar och de första julklapparna

Nu är lussebullarna bakade och mer julpyssel avklarat. Nu är jag mer än redo för julafton. När Bella kom fick ja en mycket fin julklapp, i den låg en chipspåse och en zoo-ask, Tack Bella!! Sen ringde Cornelia och jag sprang ner i alléen för att hämta ännu en julklap, där fick jag ett par trosor, alla är så snälla men elaka Niki har inte köpt till nån, usch nästa år ska ni få nått fint jag lovar er.

Ibörjan av vår bakning blev vi väldigt ledsna eftersom att degen inte jäste. Men vi gav inte upp utan bakade på. I ugnen jäste dom som satan och det blev väldigt lyckat till slut, som ni kanske ser :)


Nu ska jag iväg för att möta upp Bella och sen Jack, vi ska se Twilight. Jack ska även få sina fina julklappar han tjatat om, han får en lussebulle och en öl haha. Hoppas han blir glad. När jag kommer hem blir det nattmacka med julskinka på. Den står nu i ugnen, det lukat ska ja säga er. Mums.

Såhär ser min julstämmning ut just nu:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0