Morötter

Nu ligger Alice här bredvid mig och hackar tänder av köld medans hon halv sover. Jobbigt att klä julgranar må jag säga, iallafall när det inte går att göra dom fina. Jag och Alice som äntligen trodde att vi skulle få en fin gran...När vi kommer in i lägenhet ligger Papi på golvet och skruvar och meckar. Sen när vi sedan reser granen upp är den total sne, kort, tunn på vissa ställen och tjock på andra. Men jag och Alice gjorde det bästa av det, satte på allt vi kunde hitta. Efter fick vi lite julklapps pengar och drog ut på stan.

På elgiganten hittade vi jordshistorians skönaste massage stol, vi satt där i säker 20minuter och bara njöt. Hittade julklapp till kim och present åt Lin, äntligen är nästan allt klart. När vi var inne på Souk hittade vi väldigt roliga kläder som vi bara inte kunde motstå att prova, har fotton men lägger upp dom när jag får min mobil.

Sen åkte vi hem med morötter och dipp och åt. Vi har fått för oss att man blir brun av morötter och ska därför äta jättemycket. Jag kommer inte bli ett dugg brunare bara sluta som en morot. Men vem tackar nej till en orande pinne som bara blir bredare och bredare ju längre ner man kollar?

Men ingen matro fick vi där inte, hann knappt platta håret så åkte vi ut med Andrea till petra på Islandstorget. Där hemma lyssnade vi på 90-tals musik och så glömde jag min mobil där. Så nu är jag handikappad, på riktigt. Vi åkte ganska snabbt till Odenplan men där va det inge kul så vi åkte hem. Åt ännu mer morötter och dipp när vi kom hem plus lite popcorn, det blir morgondagens frukost.

Jaha, nu sover Alice, kanske dags för mig med. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Träffa (Blondin)Bella och gå på exklusiv bloggmiddag?



Nu söker jag en partner till mitt bloggföretags

exklusiva middag + helkväll. Den kommer att bjuda

på allting ifrån god mat till en hel del kända ansikten.



Vill du ta chansen?

Mer information finns att finna bland de senast

skrivna inläggen i bloggen. Finn det, läs vad du

ska göra för att vara med, och tillsist så får jag

redan nu bjuda på ett stort lycka till i förhand.



Mvh

2008-12-20 @ 01:36:23
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0