Popcorn till en hel arme


Ja som sagt igår fyllde Lin år och vi började hemma hos henne. När jag kom dit va Tette redan där som hade gett henne två guldfiskar, Albert & Rolad. Trodde aldrig Lin skulle ha husdjur men hon har redan fått känslor för dom och säger godnatt och godmorgon till dom. Hon kommer bli en bra matte. Sen öppnade hon min present och jag hoppas hon blev glad, hon log iallfall, får väl hoppas det är ett bra tecken. Sen kom Linn och Maira och vi drog till Rice.

 

På Rice åt jag buffe och jag åt som alltid för mycket. När vi hade ätit klart så kom servitrisen ut med en cocos glass och ett "tomtebloss" i och så sjöng vi till lilla Lin. Sen slank andra Maria och Amanda in med ett jättestort paket. I paketet var det ca 20liter popcorn som dom hade popat hela eftermiddagen, dom där popcornen ville Lin slänga men jag gjorde så gott jag kunde med att proppa i mig dom tills jag inte orkade mer, då ställde vi dom på gatan så nån hemlös kunde äta.

Lin började gräva efter två småsmå lappar längst ner. När hon äntligen hittade dom började skattjakten. Hon fick gå till Amanda, sen baren och sen Maria som slutligen hade presenten. Där fick hon ett Tomas Sabo armband med två berlocker, jätte fint.

Vi ville inte sitta hemma på hennes födelsedag så precis innan resturangen stängde åkte vi mot enskede för att möta upp Fabbe och dra till nån fest. När vi precis var framme vid festen så kom Fredrik Franco, Theresa och Johan ut därifrån för att dra till en roligare fest. Vi hängde då med dom men allt slutade i katastrof där ingen kom in och allt var bara jätte kallt.
  

Så Lin och jag åkte hem till henne, drack lite champange, åt tårta och hon skrev tack till alla som hade skrivit grattis till henne. Det tog ca 3h så jag somnade efter 1½! Men det va en mysig kväll med trevligt sällskap.


Massa snodda bilder från Lins blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0