Fantastic fore

Måste så här i början nämna mina underbara närmaste vänner - Fanstastic fore (inte four)!
Jag har inte träffat dom på år och dar, är därför otroligt sur på mig själv!
Det finns inga mer underbara vänner!



Resan i Frankrike med dessa människor va en av de bästa veckorna i mitt liv! Nu när vi börjat i gymnasiet har alla (nästan) börjat på olika och har därför olika plugg och olika saker att hinna med. Men en sak som vi alla är överens om är att det måste ske en förändring i våra liv om hur ofta vi ses! Men en sak jag vet är att vi aldig, ALDRIG kommer sluta umgås helt, vi är en familj, jag har måde min fru (Cornelia), min panda (Sandra) och min lax (Charlotta) där..! Hur klarar man dig utan sånna liksom.
Saknar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0