Grattis pappa

Usch, imorse kl8 väckte mamma Bella och mig, varför då tänkte vi. Sen kom ja på att pappa fyllde år så det va bara att pallra sina trötta ben upp och sjunga(det kan inte låtit fint någonstans). När vi kom in i hans rum med presenter, kaffe, bullar och ljus så låg det ingen pappa i rummet. Han var försvunnen. När jag sedan satte mig på den tomma sängen såg ja honom ligga på marken bakom sängen i sin morgonrock. Jag trodde han hade ramlat ner när han sov eller nått. Sen tittar han upp jättepigg och jätteglad och säger: "Haha, där lurade jag er allt". Han fick en godispåse av mig och Bella och en tavla av mamma.

Stackars pappa fyller 58. Hela dan har han sagt att "nu är livet över", "jag försöker jobba, men det är inte lätt när man är så gammal", "nej jag orkar inte, jag är gammal". Han liv är alltså över...kul. Men GRATTIS ändå! Sen gick vi och sov igen. 
  
 
Dagen mat har bestått av godis, godis och ännu mer godis, gott men man mår illa, jag varnar er. Imorgon ska jag träffa Sandra, ser fram emot det mycket, mycket, mycket. Saknar henne.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

HAHAHA. "Där lurade jag er allt". Åh herregud jag kan verkligen se det där framför mig..

2008-11-23 @ 09:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0