Håkan

Still Sick.. Men jag tvingade iväg mig till skolan iallfall vilket va skönt. Efter skolan jobbade jag idag igen, det va kul förutom en jävla kärring som pratar svensk/finska som försöker ta mitt jobb. Men ändå försöker hon va trevlig på nått sätt, det funkar ju inte om ja säger så. Både idag och igår kollade jag o Bella på första akten. Fan va bra det är, vi höll på att börja gråta när Marie Fredriksson sjöng, haha. En sak jag insett dom här två dagarna är hur jälva snygg Måns Zelmerlöw är, jag dör.

Igår hände en riktigt rolig sak när vi skulle visa vart artisternas familjer skulle sitta. Då träffade vi på trollkareln Stefan Blablabla.. Han va sådär över glad och hälsade glatt och sa massa saker. Sen kommer hans assisten fram och säger: "jag har haft en flickvän" , helt seriöst. Sen sticker han ut huvudet typ 2cm från mitt och ler. När vi senare såg honom på showen så va han också helt störd, undra om han är utveckligs störd eller bara låtsas. Stackars Håkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0