Heureuse!

Nu ska jag ge den här blogg-världen en chans till! Vi får hoppas att det går bättre än de två andra gångerna och att jag inte lägger av efter 1 vecka.. Det här är inte mitt påhitt utan min käre vän Sandras, så jag har iallfall 1 läsare (mer än första gången) Jippie! Jag orkar inte dra nån hel livshistoria här typ: Hej, jag heter Niki, är född på sjukhus, mina intressen är....! Nej ni får helt enkelt klura ut vem jag är efter tiden. Hoppas ni inte somnar samtidigt som ni läser min blogg, helst inte dör heller (som min gympa-lärare gjorde på lovet, men han lever nu vilket jag är väldigt glad för. Vad är en riktig gymnastik lektion utan att bygga borgar med Älgen?).
Ha en trevlig vistelse.. eller va säger man? kul läsar tid, trevligt besök? Äh, ha ett bra liv och glöm aldrig att alltid vara "heureuse" = lycklig hur livet än känns!

/ Niki

Kommentarer
Postat av: Sandra

du sa att du var dålig. vilket skämt darling. skrattar redan :D

2008-11-10 @ 20:23:30
URL: http://sandra-felicia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0