Kung Oidipus

Nu när man ändå inte har nått att göra på kvällskvisten kan jag lika gärna berätta lite om min dag! Jag gick upp klockan tio i fem denna morgon för att ta en lite springtur hade jag tänkt.. hell not! Jag vaknade tio i fem utan anledning och tänkte att det är väl lika bra att gå på toaletten så man slipper göra det sen. När jag återvände till min sköna säng för lite mer skönhetssömn sa det stop. Det gick inte att sova hur många gånger jag än vände och vred på mig. Efter ca 30minuter gav jag upp och satte på tv. Så jag har alltså varit uppe sen 5, det låter väl mysigt? Trodde jag skulle vara mycket tröttare än vad jag är, hoppas jag inte blir en sån där Suheyla-människa som bara sover 4-5h per natt. Jag som älsar att sova.

Dagen gick på som alltid, måndagar är ganska jobbiga men jag klarade det! Historia lektionen var nog den roligaste lektionen jag varit med om på riktigt länge. Vi skulle jobba med en uppgift så nästan alla gick ut ur klassrummet utom några stycken. Jag hade Johan, Jack och Bernard bakom mig. Dom satt och pratade om allt från kyckligbröst på lördagar, till utveckligsstörda Dj:s. raggning och mycket mer. Jag skrattade då tårarna sprutade - sånna lektioner hoppas jag kommer allt oftare!

Efter skolan gick Jack, Bella och jag till Mc donalds för lite mat, Jack säger att jag "lever för mat". Jag vet inte om jag helt kan hålla med men en viss poäng i det han säger har han ju. Sen gick jag en runda och handlade lite saker med mamma, va på överraskande bra humör, jag brukar alltid vara elak och gnällig mot mamma men det va nog den där menyn på Mc donalds som gjorde min snällhet. En riktigt trevlig dag med andra ord. Nu ska jag nog hoppa ner i sängen med min "underbara" bok - kung oidipus, som ska vara utläst och förståd imorgon. Utläst kan jag klara men att förstå den är way to överkurs för mig! Ska även träffa Laxen imorgon, det blir en toppen dag!

Jag hatar sånt där "dagens outfit", "dagens citat", "dagens låt" och allt som innehåller "dagens", men idag är jag bara tvungen att skriva det, ni får hata mig hur mycket ni vill! Dagens låt måsta vara Beyonce - If I Were A Boy. Den är så jävla bra! God Natt <3

Kommentarer
Postat av: sandra

Är Du Galen? 5 niki??? :O

2008-11-10 @ 22:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0