Kusin Alice

Jag har inte bara de bästa vännerna utan även den bästa kusinen i världen.. Alice! Hon ville också vara med  här och vad gör man inte för nån som känns som sin syster, ni kommer märka att hon nämns i typ varannat inlägg! Hon är tyvärr lite självkritisk, men jag ska nog lösa det ;) Här är hennes beskrivning av sig själv från min synvinkel: 

"Här är min kusin, hon är 16 år och bor i förorten. Hon är tillsammmans med en bög som knullar 94or... Hon har ingen annan vän än mig!"



Hon & Jag - Då


Hon & Jag - Nu

Jag vet inte riktigt om jag kan hålla med henne beskrivning, jag skulle snarare säga så här:

"Här är min kusin, hon är 16år och bor hemma hos mig mesta dels, hon är tillsammans med Henrik som knullar...hmm.. alice! Det är sant att hon inte har nåra andra vänner än mig, men jag tycker om henne iallfall!"
Hon är min andra halva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0