Nu är jag sjukt LYCKLIG!

Det finns inga ord för vad jag är nu...lycklig räcker inte! Jag är ÖVER LYCKLIG! Fick för ca 1minut sen reda på att vi har bokat biljetter till Frankrike, jag och min bästa vän! Jag och Felicia! Hon bor för tillfället i Australien men kommer hem om ca 20dagar, saknar henne sjukt mycket! Jag kan inte förstå att vi ska åka, ohhhhhhh va kul! Vi ska först till hennes lägenhet i Cannes med hennes familj och sen upp i alperna och åka skidor!! YES!



Kom hem nu så jag kan krama om dig och vara lycklig  tillsammans med dig <3

Kommentarer
Postat av: Felicia

LÄÄÄÄNGTAR, EFTER DIG OCH TILL FRANKRIKE <3

2008-11-11 @ 08:33:42
URL: http://feliciaaustralien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0