Onödig skola

Ibland blir jag så sur på min mamma. Varför kunde hon inte lärt mig franska sen jag var liten, då hade jag sluppit sitta här och pressa in glosor som jag ändå kommer glömma imorgon. Tänk om jag bara skulle kunna Franska utantill, vilken lycka. Jag ska allt lära mina barn det, dom kommer tacka mig!

Hörde för nån dag sen att man glömmer 80% av allt man lär sig i skolan, det känns ju jävligt nödvändigt att plugga ihjäl sig när man hört sånt. Kan man inte bara gå i skolan 20% och verkligen lära sig allt man går igenom, jag ska öppna en skola där man bankar in information i barnens huvuden tills dom verkligen kan det. Mohaha alla barn kommer hata mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0