Saknar Alice

FAAAAN va kallt det är ute... Usch och Fy! Ikväll har varit en mycket trevligt kväll. Tänkte ha en kväll men famioljen och lugga liter granna men så blev inte fallet. När ja låg där och mös i badet ringde Agnes och sa att ha skullle på fest i Nacka. Jagf hoppade snabbt ut ur badet och gjirde mig i ordning på 10min, sen gick ja hem till Andera där Maricka och Carro var. Vi alla 4 åkte sen tillsammans ut till Nacka till en kille som hette Guuuustav, hade tydligen träffat honom på midsommar med. Där va lite folk jag kände och som jag inte träffat på ett tag, vilket va otroligt trevvligt! Sen skulle vi på en annan fest på Karlaplan men det va så kallt att ja gick hem!

Hoppas ni har haft en trevlig kväll, jag får nog korukturläsa imorron! PUSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0