Stjärnklart

Sjuk. Jag? Jag blir aldrig sjuk, men nu är jag det. Har ont i huvudet, halsen och mår illa. Men ja tvingade mig till skolan och det va den jobbigaste dagen sedan jag började Östra. Om jag mår likadant imogron tänker jag inte gå. Fast jag vill vara en av de två bästa i klassen med låg frånvaro, just nu ligger ja sjukt bra till och de som vinner får biobiljetter. Så det är bara att äta alvedon, klä på sig och gå.

Nu ska ja snart iväg med Bella till konserthuset för att jobba lite på Stjärnklart, hjälper pappa lite (med lite baktankar..pengar... och Måns Zelmerlöw.). Sen tänkte vi kolla lite på showen, har saknat det! Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vd mysigt med stjärnklart! <3

2008-11-25 @ 19:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0