Skolkatalogen

Äntligen klar med Historian, det va en helvetes uppgift som gick åt helvete. Men men nu är den gjord och jag vill bara lämna in den så fort som möjligt. Utom att göra historia så har jag varit i skolan från 12.30-15.15 (nu bröjar jag änligen fatta varför man går på Jensen) och tränat efter skolan. Självklart träffa jag på tre killar från min skola där på gymmet, svettig och mysigt, det kan inte bli värre. Jag ska börja gå dit typ på natten när ingen är där. Jag får bryta mig in.

Igår träffade jag Lin som jag inte har gjort på ett tag, det va jätte mysig. Vi gick på stan, hon köpte en tröja och smink och sen åt vi sushiiiiii. Jag skulle kunna leva på det, hur fan kunde jag tycka det va äckligt för 1år sen, någon borde slagit till mig. Nu ska ja börja med en annan läxa - franska! Gud så roligt, kan inte vänta tills jag får börja. Nej usch plugg är inget för mig!

Fick hem skolkatalogen idag, det är sååå roligt att kolla igenom hela. Det kommer jag göra hela helgen och spana in alla underbara människor. Vår klass är näst först... Kul alla kommer se oss direkt.


Älskade E1b
Förlåt för att jag är en sån otroligt usel fotograf, får väl be nån i klassen scana in den så kan ni se bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0