Anonym

hej allihopa!
jag har fått den stora äran att få skriva ett gäst-blogginlägg... wooooooooooooooooohoo!
vem jag är lämnar jag åt fantasin, så börja fundera på en gång vettja!

Lite bakrunds info om mig, jag och niki har gått i samma klass sedan 7an och gör det än, men det är inter hela sanningen, jag och niki har nämligen känt varandra hela livet till och från. så var det med det! ! !

Idag började jag skolan klockan halv tio, första lektionen var historia, rätt tråkigt om jag får säga det själv.. vi hade en diskussion om svensk stormaktstid, jag sa inte ett ord men är glad ändå:)
dagen fortsatte med lunch, det var en olockande slajmig fisk så jag avstod mer än gärna + att jag nyss ätit en brakar frulle så tro inte att jag håller på och avstår mat, för sånt tjafs håller inte lilla jag på med inte. jag och niki åt tillsammans med oskar och johan, samtalsämnet för min och nikis del var att försöka övertala oskar att INTE snagga och peirca sig!! förjävligt......................bara förnamnet
sedan hade vi språk och matte osv. . . .
efter skolan gick jag hem och åt mellis och gjorde absolut ingenting, glamouröst liv det låter som jag har :) aja man måste ta det lite lugnt ibland också .. nu är jag i alla fall hemma hos niki och hennes kusssssssse Alice är också här mycket trevligt !



det var nog allt för mig än så länge hej hopp ---------anonym

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0