Varför 08.00?

Vad gör jag uppe nu? Solen är ju knappt uppe, eller jo men ändå. Jag börjar ju kl ett idag. Jo jag va tvungen (som man är en gång per termin) att gå till skolan redan klockan 8 imorse för att ha utveckligssamtal. Självklart ska jag få den sämsta tiden men det ät lugnt jag är van, tycker det känns ganska onädigt att ha samtal eftersom man ändå bara säger att man trivs i klassen och kanske borde planera sina studier lite bättre. Men men nu är det gjort och ett halv år tilll nästa, skönt!

Så vad ska jag göra dom här fyra timmarna tills jag börjar? Jag tror jag bara ska krypa ner i sängen, fast där är jag ju redan, och platta håret och plugga. Borde egentligen plugga i eftermiddag med men jag har lovat att träffa Lin, det ska bli härligt men morgondagen kommer bli en helvetes dag.. Mer om det sen, nu ska jag laga mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0